System sprzedaży biletów i obsługi klienta zbudowany jest w postaci aplikacji inter- netowej umożliwiającej budowanie bazy klientów oraz sprzedaż i rezerwację dokumentów wejściowych w kasach na terenie targów lub za pomocą Internetu z dowolnego miejsca w Polsce (rozproszonych punktach sprzedaży poza terenem targów lub w samoobsługowym sklepie WWW).
System sprzedaży biletów i obsługi klienta umożliwia:
autoryzację użytkownika w systemie za pomocą identyfikatora i hasła
rejestrację pełną, uproszczoną oraz masową obsługę klientów bez rejestracji
konfigurowanie kalendarza imprez (jednoczesną sprzedaż wejściówek na wiele imprez /okresów wzajemnie się przenikających w tym również biletów na całe wydarzenie lub na poszczególne jego części)
sprzedaż biletów wstępu na targi połączonych z kartą wjazdu na parking wewnętrzny
prostą modyfikację cenników zarówno co do wartości poszczególnych kategorii ceno- wych, jak również co do liczby tych kategorii w zależności od np. liczby dni targowych, dostępu do poszczególnych stref targów, przysługującej zniżki. Istnieje możliwość różni- cowania cenników w zależności od kanału dystrybucji np. inny cennik w kasie biletowej, a inny w sklepie internetowym
automatyczne wygaszanie rezerwacji i ponowną sprzedaż zwolnionego miejsca po czasie zdefiniowanym przez użytkownika, z możliwością dowolnego definiowania przez administratora okresu obowiązywania rezerwacji
automatyczną wymianę Voucherów na właściwe bilety wstępu,
tworzenie raportów: dzienne zamknięcie kasjera, dzienne zamknięcie firmy.
tworzenie statystyk: sprzedaż biletów na wybrane wydarzenie, sprzedaż biletów za dowolny okres, sprzedaż biletów z podziałem na firmy pośredniczące.
szybką obsługę klienta jednie za pomocą klawiatury lub jedynie za pomocą dotykowego monitora bez użycia myszki.
definiowanie dowolnej ilości nakładających się na siebie okresów danego wydarzenia: sprzedaży wejściówek przez Internet, sprzedaży biletów, sprzedaży kart, montażu, de- montażu stoisk.
przynajmniej 20 różnych szablonów dokumentów wstępu dla danego wydarzenia: bile- tów jednorazowych, biletów na dany dzień, biletów na całe wydarzenie, biletów ulgo- wych, normalnych, obsługi technicznej, VIP-owskich itp.
definiowanie dowolnego szablonu ankiety dla danego wydarzenia oraz generowanie grup ankiet – specyficznej ankiety dla określonej liczby uczestników,
zakup tańszego biletu – po wypełnieniu ankiety i wczytaniu jej do systemu. Ankieta stanowi Voucher uprawniający do zakupu tańszego biletu.
definiowanie i sprzedaż określonej liczby biletów określonych przez ankietę (najczęściej 1 bilet do 1 ankiety).
dostęp do puli imprez dla osób, które wypełniły ankiety oraz do puli imprez dla osób bez ankiety, sprzedaż dowolnej ilości biletów dla osób bez ankiety.
obsługę następujących form płatności: gotówka (PLN i EURO), karty kredytowe i prze- lewy elektroniczne i uwzględnia te formy płatności w raportach zamknięcia kas (dzienne raporty kasjerów)
Rodzaje dokumentów wejściowych obsługiwanych przez system:
bilety papierowe z kodem kreskowym 1D, 2D lub chipem RFID (wydruk termiczny, termo transferowy, laserowy lub z drukarni)
bilet papierowy do samodzielnego wydruku w domu (jako Voucher uprawniający do automatycznego odbioru biletu wstępu w kasach lub jako właściwy bilet wstępu)
e-mail (MHT)
karty z chipem bezstykowym RFID – w standardzie MIFARE
strona www – z konwersją do wydruku na drukarce